Adatforrások Linux alatt

Szövegszerkesztő
Joe009
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2011. július 22., péntek 21:05

Adatforrások Linux alatt

Hozzászólás Szerző: Joe009 »

Üdv!

Kezdő vagyok. Libreoffice Writerben 3.3.2 linux alatt nem találom a Nézet, adatforrások (F4) pontot. Fontos lenne, mert enélkül nem tudjuk használni nálunk. Windows alatt van ilyen menüpont, de linuxon szeretnénk használni. Én vagyok a bamba vagy tényleg nincs ilyen a linuxos verzióban?
Libreoffice 3.3.2, Ubuntu 11.04
Joe009
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2011. július 22., péntek 21:05

Re: Adatforrások Linux alatt

Hozzászólás Szerző: Joe009 »

Érdekes módon, egyszercsak megjelent. Már csak kapcsolódni kellene neki a saját base-s adatállományához, amit nem tud, mert SDBC hibát mond.
Libreoffice 3.3.2, Ubuntu 11.04
antiuhu
Önkéntesek
Hozzászólások: 194
Csatlakozott: 2008. február 28., csütörtök 23:44

Re: Adatforrások Linux alatt

Hozzászólás Szerző: antiuhu »

Üdv!

A "gyári" csomagot használod? Vagy a http://hu.libreoffice.org/letoeltes/ oldalról valamelyiket?
Én a LibreOffice.hu-s csomagokat használom ezért csak arról tudok nyilatkozni. Tehát nálam hiba nélkül megy (Ubuntu, és UHU-n egyaránt).
Kérdés:
- Milyen platform? (x86, amd64 stb.)
- Java fent van?
Esetleg a hiba oka lehet, hogy nem mindegyik komponensét telepítetted fel?
Ubuntun csak a "libreoffice-sdbc-postresql" csomag van, ami tartalmazza a SDBC szót. Ha jól vettem ki, akkor ez csak a PostgreSQL adatbázishoz való kapcsolathoz kell. Nálatok van ilyen?

Anti
Avatar
r4zoli
Site Admin
Hozzászólások: 850
Csatlakozott: 2008. február 17., vasárnap 4:52
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Adatforrások Linux alatt

Hozzászólás Szerző: r4zoli »

Telepítve van a Base egyáltalán?
Az ubuntu alapkonfigurációja nem tartalmazza a Base-t.
Olvasd el, és lehetőleg tartsd be az útmutatót a fórum használatához.
AOO 3.4.1 win7, LibO 4.0 win7.
Joe009
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2011. július 22., péntek 21:05

Re: Adatforrások Linux alatt