nagyon láma kérdés: Calc vagy Base?

Adatbázis kezelő
hobbydcc
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. március 24., csütörtök 13:58

nagyon láma kérdés: Calc vagy Base?

Hozzászólás Szerző: hobbydcc »

Üdvözletem.

Nagyon láma kérdést szeretnék feltenni, mivel abszolút kezdő vagyok a témában (az adatbázisos). Gimis koromban DOS-os DBASE volt az utolsó élményem...

Munkahelyemen szeretnénk az ajánlatkészítést (klímás cég) megkönnyíteni "félautomata" programmal. Bejön 1 ajánlatkérés 1 adott klímára vagy folyadékhűtőre, az alkalmazás felületén legördülőkkel kiválaszthatnánk a termékcsoportot, ezen belül típust/altípus/kiegészítőket/stb., beírhatom a kedvezményt és az árrést - az alkalmazás kitöltött adatbázisokból berak minden adatot a munkafelületbe, és csinál egy A/4 méretű PDF-et.

Meg lehet ezt valósítani a LibreOffice Base programmal, vagy máshol próbálkozzak? :(

hobbydcc
Libreoffice 3.3 Windows XP SP2
Avatar
Zizi64
Globális moderátorok
Hozzászólások: 4034
Csatlakozott: 2008. november 12., szerda 21:22
Tartózkodási hely: Budapest

Re: nagyon láma kérdés

Hozzászólás Szerző: Zizi64 »

Üdv!

Azt mondom a leírásod alapján én táblázatkezelővel oldanám meg (LibreOffice/Calc).
Főleg azért, mert az adatbázis kezelőhöz (LibreOffice/Base) egy kicsit se konyítok. :)

De az biztos, hogy meg lehet oldani Libre/OpenOffice-szal!
Sok sikert!
Kovács Tibor (W10x64Pro/W7x64P: 7.5.8;
winPenPack/PortableApps: LO3.3.1-7.6.2, AOO4.1.14
Ha megoldódott a probléma, jelöld a témaindító hozzászólásod címének szerkesztésével. Írd elé: [Megoldva].
hobbydcc
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. március 24., csütörtök 13:58

Re: nagyon láma kérdés

Hozzászólás Szerző: hobbydcc »

Szia Tibor!

Köszi a gyors választ. Ha Calc lenne a megoldás (én is jobban konyítok hozzá), akkor kérlek véleményezd az alábbiakat:

- 1 munkalap lenne a kimenet
- 1 munkalap lenne az adatbevitel, ahol a bemenő cellák legördülő menüvel máis munkalapokra mutatnának